Jak korzystać ze sklepu?

  1. Gdzie mogę odebrać zamówiony towar?

    Najlepiej będzie jak złożysz zamówienie z dostawą kurierem lub Pocztą Polską. Wtedy Twoje zamówienie przyjedzie prosto pod Twoje drzwi. Jeśli jednak zależy Ci na odbiorze osobistym, poniżej znajduje się lista miejsc, gdzie można odebrać zamówiony i zapłacony towar:

    • Punkt 1 – Żuromin, ul. Cicha 25

    Jak zapakujemy dla Ciebie wybrany produkt z naszego sklepu i będzie on gotowy do odbioru to poinformujemy Cię o tym mailem.

  2. W jaki sposób mogę zapłacić u Was w sklepie?

    Możesz zapłacić online za pośrednictwem Przelewy24, kartą płatniczą oraz tradycyjnym przelewem bankowym. Pamiętaj jednak, że towar wysyłamy dopiero po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie, dlatego wybór tradycyjnego przelewu opóźnia wysyłkę o conajmniej jeden dzień.

  3. Jak mogę zamówić towar u Was w sklepie?

    To jest bardzo proste! Wybierz to co Ci się podoba, przejdź do koszyka (prawy górny róg), uzupełnij dane wysyłki i swoje dane, wybierz dogodną dla Ciebie formę wysyłki i płatności. Reszta komunikatów wyświetli Ci się na ekranie. To wszystko, od momentu wpłaty możesz już tylko czekać na dostawę zamówienia! 🙂

  4. A co jak mi się nie spodoba to co zamówiłem albo mam zły rozmiar?

    Na tym świat się nie kończy! Przejdź do sekcji zwroty/reklamacje i dowiedz się jakie masz możliwości.

  5. Ile trwa dostawa?

    W momencie kiedy otrzymasz maila z informacją o tym, że kurier odebrał od nas paczkę, zwykle dostawa trwa 1 dzień roboczy. Usługi kurierskie świadczy dla nas firma GLS.